Letrozol kullanımlnda kaç döngüden sonra hamile kaldınız?
Benim ilk letu turum. Yumurtam büyüdü ve çatladı. 13 ekim beta hcg vericem sizce tutmuşmudur?
Bu arada benim pcosum hafif . İnsulin direncim yok, kilom yok zayıfım, hormonlarım çoğu zaman normal. Yumurtalığımda foliküllerim çok.
Bazı aylar kendiliğinden yumurtlaya biliyorum ama deyerlendirememiştik.
Böyle olan varmı?