arselmomss benimde doktorum önce gaviskon duo yazmıştı bana da iyi gelmedi dün rennie surup yazdı dünden bu yana gayet rahatım ama siz yine de kendi doktorunuza da danışıp kullanın 33.haftayım ben çok şiddetli yanma var ve ilk haftalar gibi kusmalar geri geldi dünden bu yana rahatım şükür