Bugün detaylı ultrason yaptırdım. Bebeğimin her şeyi normaldi kalbi beyni ciğerleri ayakları elleri fakat sona doğru doktor karın genişliği ve kafasında haftasına göre iki hafta geride olduğunu söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba. Yediğime içtiğime hep çok dikkat eden biriyim benle mi alakalı diye düşünüyorum. Böyle bir süreç yaşayan varsa paylaşabilir mi.