Merhaba kızlar ya bu sene istanbuldan kayseriye taşındık nasip olursa ocakta bebişimizi kucağımıza alıcaz ama iklim şartlarına göre ne alacağımı bilmiyorum çoraplı tulumlar çok ince geliyor bana altına kollu zıbın mı almalıyım altüst takımlar mı almalıyım tayt tarzı ürünler yenidoğana giydirilir mi çok kararsızım sanki çocuk karda kışta işe gidecekmiş gibi bir algı oluştu bende sizler neler alıyorsunuz