Arkadaşlar 2. Doğumumu sezeryan olarak yapacağım. Malum özeller çok pahalılaştı. O yüzden devlette yapsam mı acaba diye düşünüyorum sonuçta sezeryan olacak. Sizce fikriniz nedir? Birde ilhank varankta yada Zeynep kamilde doğum yapmış arkadaşlarım memnuniyetsizliğiniz var mıydı yorumlarınız neler olur. Lütfen bi aydınlatın. 🫠🥲