Elanur63_
Yok canım vazgeçmedim dogrusu şöyle diyeyim etrafımda bir kaç kişi meydan hastanesi temizlik yönünden hijyenik degil dediler onda biraz tereddüt ettim ama sonradan kararım yine meydan Hastanesi’nde yapmak yani . Çünkü Zeki milden memnun kaldım ben çok çok güzel ilgileniyor doktor 3 kezdir gidiyorum sordugum tüm sorulara ayrı ayrı cevap veriyor kızım canım diye hitap ediyor . Çok doktor degiştirmek istemiyorum bu gebeligimde ilk Tuna Akçala gittim onuda değiştirme sebebim hem ücret konusu hemde kan uyuşmazlığı oldugu halde dememesinden kaynaklı direk zeki mile yöneldim . Adam sırf bebek biraz daha gelişsin diye durdurdukça durduruyor sorun olmasın diye hani kimi doktor direk alır umursamaz der onlar istiyor ama bu doktor istedigin halde bekle diyor ondan dolayı hijyen konusunda degiştirme kararı aldım ama vazgectim sonra ne kadar doktor değiştirildimi insan o kadar tereddüt ediyor .