Kızlar bebeğim bir aylık ve yine benim uçuğum çıktı doktor ilk kez çıkarmadığım için antikor geçmiştir ona da muhtemelen buşamaz maske tak elini bol yıka dedi öyle yapıyorum ama yine de çok korkuyorum başından böyle bir şey geçip bebeğine bulaşmayan var mı?