Anneyimmmmm Kızlar yoğun bir işim var sürekli hareket halindeyim 19 haftalığız. birde çok eğilip kalkıyorum 8 saat ayaktayım ama nedense hiç yorulmuyorum alıştığımdan herhalde. Yani bunun bebeğe Bi zararı olur mu ki sürekli eğilip kalkmanın falan? Bu zamana kadar Bi sıkıntı olmadı ama inşallah da olmaz
DrElf Anneyimmmmm Erken haftalarda olduğun için yorulmuyorsundur. Ben 24 . Hafataya kadar 24 saat nöbet tutuyordum. Hatta 36 saat aralıksız çalışan doktor arkadaşlarım var. Şimdi 28 haftalığım evde bi yemek yapsam yoruluyorum