sedefhamile Ezgizeyneb hamile miyim bilmiyorum geçikme yaşıyorum sanki sırtımda yük taşımışım arada belim kopuyor
Musilk-1 Ezgizeyneb evet bel agrısıda belirti üc gündür bendede var adet olmadım sadece lekelenme oldu bu sabah ki test negatif bekliyorum adet günüm yarın
sedefhamile asng 2 gün geçikme de hem erken hem normal test yaptım negatif o yüzden bıraktım test yapmıyorum bazen geç döllenme oluyormuş birde havalardan kaynaklı belki geç afet olurum diye düşünüyorum bekliyorum
Musilk-1 Ezgizeyneb sabah testi tekrarlayacagim daha iyi test aldım birde ben şuanda proxsifemin kullanıyorum oda adet gecikmesi yapıyormuş hakkımızda hayırlısı