Esra_57 Yatışım yapıldı sancım 100 ü görüyordu sabah şuan 10 15 arasında değişiyor iki doz ciğer geliştirici yaptılar 3 lt serum bide nidicarda başladı umarım kesilir sancılarım daha çok erken açıklığım yok
Nil0102 Geçmiş olsun şuan bende aynı durumdayım 31+3 üm bugün dün akciğer geliştirici ve Nidilat başlandı serviksim sancı ile kısalıyor acaba bu ilaçlar bizi ne kadar süre götürür 37 görür müyüz ki