EsBab
Merhaba, ben 24. Haftalik hamileydim ve baş dönmesiyle Doktoruma gittim. Ultrasonda bebek gayet saglikliydi. Doktor altdan bakinca acikligi fark etti ve acil birseyler yapmamiz gerektigini söyledi. Kese asagiya inmisti cünki. Biz hemen Esimle Tandik bir Profesöre gittik oda Serklaj yapmaliyiz baska sansiniz yok, o bile tehlikeli Serklaj aninda su kesesini patlatabiliriz.
Neyse bir gün sonra kalca yukarda yattim hastanede ertesi gün Ameliyat oldum ve sükür iyi gecti. Fakat Ameliyat olali bende pembe seffaf koyu akinti geldi. Doktor su gelmedigi sürece sorun yok ama yinede bol bol dinlenmeniz gerek dedi.
Ayni durumu yasayanlar varmi? Serklaj sonrasi Pembe Akintisi gelenler?