Kızlar pazartesi günü bebeğimi kaybetmiştim buraya da yazdım birden az bir kanamayla gece acile gittim hap verdi gönderdi sabah başka doktorda kalbinin durduğunu öğrendim.Kaç gündür içimi yiyen konu şu ben 1.5 hafta önce kontrole gitmiştim ve hem özel hemde devlette takipliydim.Kanama alanını bende kalbi durduğu gün gördü.Pıhtılaşmış kurumuş tarzı bir şey söyledi ağladığım için o an çok odaklanamadım.Bu kanama alanı 1.5 haftadan oluşabilecek bir şey mi ?öncesinde gördüler ama söylemediler mi ya da gözden mi kaçtı 2 doktorun da ihmaline gelmez diye düşünüyorum inanmak istiyorum.Riskli kanama alanı olan bir gebelikse bu başından belli olmaz mı bilenleriniz varsa beni aydınlatırsa çok teşekkür ederim.