karpuss 5+1 haftalığım ama doktor kesen çok küçük bebek gözükmüyor dedi normal mi daha 5 mm miş. Bebek olmayabilir dedi. Başına bu durum gelen var mı ne zaman belli eder kendini bebek ?
karpuss elrahe08 evet çok küçük dedi ama buradakilerin yazdıklarını görünce acaba bende mi bir problem var diye düşündüm ister istemez 🙃
elrahe08 karpuss herkesin gebeliği farkı ilerliyor herkesin kesesi bebeği cinsiyeti kendine özgü Rabbim nasip ettiyse elbette göreceksiniz o yüzden biraz daha sabredin bence ve kıyas yapmamaya çalışın 💐
karpuss elrahe08 teşekkür ederim, evet haklısınız biraz pimpirikli bir insanım. Rabbim neylerse güzel eyler 🌼