Kev Kizlar 3 doktorda kıza benziyor diyor ama net kız demiyolar niye böyle bir kızım var erkek olma ihtimali var mı bebişin sizce 😂
babyyyytwo Kev bana özel ilk erkege benziyor dedi devlette iki defa kıza benzetti en son özele gittiğimde kesin erkek dedi
Ebru0 Kev 17. Hafta olduk hala net birşey söylemediler . Muhtemelen kız. Yada tahminim kız diyor doktorlar . Şehir hastanesi gidiyorum özele daha gidemedim . Bakalım ne olcak 🤦🏻♀️
handan3958 Kev ben özele gittim yüzde 90 kız dedi devlete gittim orada kız dedi bugun detaylı ultrasona girdim oda son kez kız diyerek netleştirdi kıza benziyor diyorsa kızdır nadir oluyor yanılmalar benim 3. Kızım 😊
Kev Tulinbozlak aynen öyle canm ilkini hep kız istedim şükür oldu şimdi tatmadigimi tatmak istiyorum ama olsun kız olsa da başımın üstünde yeri var yeterli sağlıklı olsun
ru_a6 Büyük ihtimal kızdır geçen doktorum dediki eğer kız dediysek %90 doğrudur erkek dediysek %99 doğrudur. Kız sanıp ilerleyen haftalarda değişenler çok olduğu için erken haftalarda benziyor diyorlar sadece
Kev handan3958 maşallah kız oldu mu devamı da kız oluyor erkek oldu mu devamı erkek galiba sağlıcakla gelsinler