EsoMom_ Ciğer geliştirici iğne yaptırman gerekiyor ben doktora o kadar dedim yaptırmadı ayrıca benim bebeğim doğduğu zaman karnımda çıkartıkları zaman çok ağlıyordu bana göstermediler sonra baktım ameliyattayken su sesi geldi galiba yıkadılar bebeğimi yenidoğan bebek yıkanmazki yaaa onlar bebeğime bir şey yaptı bence öyle düşünüyorum sonra bebeğimi ambulansla başka hastaneye sevk ettiklerinde hiç ağlamıyordu gayet sakindi ama yenidoğan bebek ağlar benim bildiğim o özel hastaneye öyle yaptı bebeğimi hemşireleri bile ilgilenmiyordu dünde gittim görmeye bebişimi yenidoğan yoğun bakımına yüz üstü yatırmıştılar uyuyordu miniğim🥹