Hala regl olmadım. 4ekimde ağrı kesici içmek için erken gebelik testi yaptım sonuç negatif. Döngüm düzenliydi bugün gecikme 4gün oldu. Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim. Evet kan verip net öğrenebilirim ama burda çok gördüm kanda bile negatif çıkan 2hafta sonra yükselmeye başlayan. Yarın test alıp cuma günü ilk idrarla tekrar denemek istiyorum. Deneyimli olan var mı? Kimyasaldan sonra regli düzeni bozulan yada geç döllenme yaşayan sizce ne yapmalıyım. Aslında sabırlıyım beklemek istiyorum ama düşünmeden de edemiyorum