Leontiine wee baybyin manuel olanını kullandım bide acuranın acura o kadar keskin ki canımı bile yakıyordu wee baby çöp oldu attım hiç çekmedi lansinohun çiftli otomatik olanını kullandım ama çok donanımlı gelmedi 30 cc süt zor geliyordu acuraysa mememi koparıyordu resmen mükemmeldi ama ben bebemi biberona alıştıramayınca bıraktım 2 sene geçti tekrar hamileyim lansinoh harici diğer pompaları attım ha bide lansinohun vakumlu pompası vardı oda mükemmeldi onuda attım çünkü 2 sene geçtiği için saramıştı bende yakın zamanda gebelik düşünmüyordum süpriz gebelik oldu 6. Ayımda falan acura giyilebilir alıcam ama dediğim gibi giyilebilir hiç denemedim