Zehraumut Bussraayy ayyy herkes diyor bu şekilde olunca kız oluyor die inşallah benim de kızdır iki oğlandan sonra terapi gibi gelcek sağlıklı olsun öncelik tabii de
Zehraumut emne54 evet naneli sakızı bende çiğniyorum tatlı şeyler tüketmeye çalışıyorum dene kuzum cidden çok kötü birşey Allah bağışlasın benim tam tersi 2 oğlum var şimdiki bebeğim cinsiyeti nedir
emne54 Zehraumut cinsiyetimiz henuz belli degil ama 2 gebeligimden farkli olunca erkektir heralde buda diyorum. 🥰
Zehraumut emne54 tam tersi benim oğullarımda çok güzel bir gebeliğim vardı bunda çok tuhafım kız diyorum bende ahhahss
Aysecan0335 Sakız çiğneyince birazcık geçiyor canım ama kökten geçmiyo bendede oluyo hamileliklerde ilk 5 aya kadar oluyo sonra geçiyo
Edaozcan1 Kızlar üzgünüm ama evet ilk haftalarda geçiyor gibi oluyor ama bugün tam 32 haftalık olduk ben tekrardan o tatsız acı durumu yaşamaya başladım ne yesemde içsemde bir türlü o acı boş tat ağzımdan gitmiyorrr :((
Zehraumut Kızlar güncelleme sade soda sabah akşam içtim muhteşem birşey ağzımda ki tat gitti birde yemeklerle sürekli taze nane tükettim oda çok faydalı oldu bilginiz olsun
emne54 Zehraumut merhaba 🥰 benim hala devam ediyor 11. Haftadayim kac gun yaptiniz bunu azaldimi gectimi cok zordayim😥
Zehraumut emne54 ben sürekli ağzımda acı tat yüzünden birşeyler atıyordum sürekli naneli sakız tükettim birde yemeklerin yanında taze nane tükettim sade soda da günde 3 kez içtim 4 günde azaldı ara ara oluyor ama bazen hiç olmuyor geçmiş olsun
Gmzle Zehraumut bende 12 haftalığım senin haftanda başlamıştı ve geçmedi çok igrenc bi tat ne yapsan geçmiyor maaalesef
Zehraumut Gmzle naneli sakız çiğne yemeklerle birlikte taze nane ye birde günde 3 tane sade soda iç benim bu şekilde azaldı
emne54 Zehraumut sıvılara karsi inanilmaz bi hassasiyetim var su bile ic3miyorum malesef 1 bardak icsem 5 bardak geri cikiyor sıvı vlbisey 9cince bile ogurm3 geliyor ne berbat bi his 3 tane maden suyu icmek agzimdaki bu tatla imkansiz
Zehraumut Gmzle aaaa bana da tam aksine çok iyi geliyor soda yerine taze nane tüket kuzum doktorum bana günde 3 taneyi aşma dedi sade sodada