Ben ikinci gebeliğimde yumurta takip testleri ile hamile kaldım.
Sonra onun üstüne bir kimyasal oldu yumurtlama dönemimde korunuyordum sadece. Birde şimdiki oldu. Bundada yumurtlamana dikkat ettim çocuk olmasın diye. Ama bendeki o uygulamaya göre değilmiş son iki de anladık yani. Evet kalınır yani.