Kızlar bugün oğlumu hasta olduğu için dr götürdük dr muayeneden sonra boyunu ölçmek istedi boyu çok kısa dedi sınırın altında dedi. Mutlaka çocuk endokrin bölümünden randevu alıp götürün dedi. Kemik ölçümleri yapılsın dedi gerekli görülürse tedaviye başlıyorlar dedi. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında? 3 yaş erkek çocuğu 89 cm. Ben çok üzüldüm çok kafama taktım. Benim boyum 165 eşimin boyu 178 civarı.