Esma09 Kızlar merhaba 34 haftadan beri gebelik zehirlenmesi var bende 37 haftaya girecem cuma günü doktor gel suni sancı ile doğum yapariz dedi kasılma yok sancı yok açılma yok nasıl olacak bu iş tehlikeli bir şey olursa sezeryana alırız dedi
Queen3524 Esma09 bende gebelik zehirlenmesi 35. Haftada geçirdim 37 de doğuma girdim ama bende normal hiç denemediler tansiyonum yüksek olduğu için
kaderaseleren Bebeğin haftası gayet güzel bence bende 26 haftada çıktı tansiyon 30 haftada doğum yaptım Allah’ın izniyle birşey olmaz gönlünüzü ferah tutun
Bulutlarda kaderaseleren Tansiyonunuz kaçlardaydı? Benim büyük 145 çıkıyor ama küçük normal 70i geçmiyor
Kitappsever_1 kaderaseleren konudan bağımsız hangi tansiyon aleti kullanıyorsnz bende 20 haftalıgm tansiyon yüksek çıktığı için sürekli olcmem gerekiyor
kaderaseleren Kitappsever_1 omron marka kullanıyorum suanda da ikinci hamileliğim yine takip ediyorum suan y Tansiyon yok 20 haftadan sonrasına bakicaz bakalım
Kitappsever_1 kaderaseleren bende geçen b-good markası aldm 20. haftadaym tansiyon yüksek çıktığı için şuan kullanıyorum bazen errr veriyor anlamadim
kaderaseleren Kitappsever_1 benimde 17 hafta bakalim 20 den sonrası nasip suanda normal tansiyon bakalım