Queen19 Benim adet tarihime göre hareket ediyordu doktor 3 hafta ilerideydi, şeker yüklemesi yaptirmak istemedim ben o yüzden tokluk şekerine bakalım ona göre yine konuşuruz demişti ve de şekerim yüksek çıkmıştı sana gerek yok dedi doktor😅 iyi ki yükletmemişim, şimdi de ilkten kan testi yaptırıp öyle şeker yüklemesini düşünücem.