rabis45678901345 canım spinal çok rahatt, sen kendini acı hissedicem diye şartlayıp girersen herşeyi acı zannedersin. Evet hissiyat var ama kesinlikle acı değil. Şöyle düşün ayağın uyuşur ya üstüne oturunca elinle dokunursun hiçbişey anlamazsın buda öyle bişey. Karnına birileri dokunuyor onu fark ediyorsun ama acı vs hiçbişey hissetmiyorsun ve bebek hemen doğuyor zaten. Doktoruna söyle seninle sohbet ederler ne olduğunu anlamazsın bile. Zaten acı gibi bişey hissedetsen müdahele ederler sen kafanı rahat tut hiç olumsuz şeyler düşünme