Kızlar bende pcos var ilk oğluma çatlatma iğnesi ile hamile kaldım 4 yıl doğum kontrol hapı kullandım. Şimdi bırakalı 3 ay oldu bu ay 2 aydır adet olmadım düzensizliğe devam. Şimdi doktora gitmelimiyim sizce yoksa biraz daha denemeye devam edeyim mi? Ovulasyon testi falan alsan mı diyorum. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız benimle ne yapmam lazım kafam çok karışık