esmaa535353 canım evet iyi bir doktormuş fakat yıllar önce zaten görmüşsünüdür de epey yaşlanmış. Yani olmuyor bana 1 aya gebe kalırsın dedi dediğim gibi 7 ay oldu rahim filmi çekeli maalesef halen bir şey yok. ayrıca kliniğinde çok bekletiliyorduk yani 2 ay gittim bir daha da tövbe ettim gitmeyeceğim kendisine hemen tüp bebek önerdi bir de aşılama vs olmadan.
Sizde hoşgeldiniz isterseniz selçuk tıpa bakabilirsiniz. Başkent hastanesinde mehmet ufuk ceran diye bir doktor var riskli gebelik ve infertilete doktoru ona da sordunuz mu? o doktoru da baya övdüler çünkü