nnb2804 -gunes ödem oldu ilk gün soğuk kompleks yaptım çok iyi geldi kremleri düzenli kullandım ıslak bırakmadım nemli felan öyle güzel iyileşti
-gunes nnb2804 Benim dikişler içtende çok 😢 iyi dikememiş asistan diğer gün tekrar diktiler. 3 gün hastanede kaldım. Ödem eve gelince oluştu. Korktum bende. Bana krem verilmedi. Ne kremi kullandınız ?
-gunes Havin49_ Benim dikişler içtende çok 😢 iyi dikememiş asistan diğer gün tekrar diktiler. 3 gün hastanede kaldım. Ödem eve gelince oluştu. Korktum bende. Dikişler için 40 gün çok değil mi 😢
Havin49_ -gunes doktor da şaşırdı benim kendimden yırtılmam çok oldu keside atıldı dikişim çoktu yaralarım çabuk iyileşmiyor tam 40 gün çektim valla Benimkide asistan stajyer fln dı hepsi
nnb2804 -gunes batikon vermediler mi madecassol hametan ben birde kantaron yağı kullandım o kadar faydasını gördüm ki anlatamam
-gunes Havin49_ Allah’a havale ediyorum hepsini. İşini düzgün yapsaydı canlı canlı ikinci kez dikildim. Onlar yüzünden hemoglobin değerim 15 den 10 a düştü. Oturamıyorum. İnsanın morali bozuluyor. Herhangi bir şey kalmadı dimi ?
Havin49_ -gunes benimde 8 e kadar düştü kan ve demir takviyesi verildi tramva kaldı doğumum da zor geçti uzun saatler sürdü ikinciyi gebeyim sezeryan olucam adla normal a cesaretim yok
-gunes Havin49_ Allah yardımcın olsun canım. Bebeğini sağlıcakla kucağına al. Bende demir takviyesi kullanıyorum
erikarpuz nnb2804 merhaba dikişinize mi sürdünüz bu dediklerinizi bana sadece batikon verdiler sabah akşam pansuman yapıyorum ama daha hızlı iyileşsin istiyorum bepanthol sürmüştüm iyi gelir mi bilemedim