Ebruli46 Merhabalar iğne günü dahil 13. Gün testim 13,15 çıktı korkuyorm aramızda böyle olan varmı acaba artacak mı düşecek mi korkusu sardı beni
Cekonomiiisstt Ebruli46 ben 12. Günümde 9 ile öğrendim. Önemli olan kaç olduğu değil 2 güne bir düzenli artış olması. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏
Ebruli46 Cekonomiiisstt evet orası öyle ama korkuyorm acaba kimyasal mi gününe göre düşük mü oluyor vs diye