benlayda Bu ay yumurtlamamı ovulasyon testi ile takip etmiştim ve 30 eylül 1 ekimde pik yapmıştı ben testleri yapmaya devam ettim ve iyice silik çizgi olunca bıraktım ama biraz önce yeniden yaptım ve çizgi koyulaşmış hamilelik ihtimali olabilir mi fotoğrafı bırakıyorum yorumlayın lütfen 
senos15 benlayda ovulasyon testinden anlamam ama böyle koyulaşıp gebe olduğunu öğrenen çok post okudum canım normal test yapsan belki silik çıkabilir