meryemmana Merhabalar daha önce kayıbım olduğu için gebeliğim de kan sulandırıcı iğne kullanmstm, şimdi tekrar hamileyim kullanmam gerekir diye düşündüm. KAC HAFTALİKKEN BASLADİNİZ BASLAYANLAR
zahidersinela meryemmana geçen hafta bebeğimin kalp atışını duydum 6+5 te yani 2 gün önce de iğnelere başladım
Zeliha_plt38 meryemmana regle 9 gün kala hamile olduğumu öğrendim 6 gün sonra hastaneye gittim keseyi gördük hapa da iğneye de aynı gün başladım
meryemmana sadece1selda hadi ya herkes erken başlamış 🙄 randvma daha çok var erkenden gitmeliyim sanırm
bernaberna2323 Feyhan bende 10+6 haftalıgım aksamları yanı bu saatler midem bulanır gıbı oluyo benı zorluyo ne yapmam lazım acaba
meryemmana zahidersinela benimde 6+1 daha doktora gorunemdm dün gittim ultrason bozuktu , sanırım biran önce başlamam gerek
meryemmana zahidersinela peki siz test yaptırdınız mi pıhtılaşma varmı diye yoksa doktor direk verdimi
meryemmana visnelicheescake peki siz test yaptırdınız mi pıhtılaşma varmı diye yoksa doktor direk verdimi
Zeliha_plt38 meryemmana rica ederim ne demek bence hemen başla bugün kesin kullan iğneyi de ilacı da demişti bana doktor
shergns Kesinlikle aksatma bian önce muaneni ol ve başla bende gebeliğim başlar başlamaz hap ve iğneye başladım aksatma bekleme sakın tebiri al gerisi Allaha emanet
meryemmana sadece1selda cuma ya randavuyu aldım şimdi devletten . Bugün 6+1 keseye göre son adete göre değildi arada bir haftalık fark var , geç kalmış olur muyum sence
meryemmana sadece1selda peki siz test yaptırdınız mi pıhtılaşma varmı diye yoksa doktor direk verdimi