Gmzle ilk 3 ay berbat beslendim psikolojim bozuldu bebeğim büyüyemeyecek gelişemeyecek diye. Yiyemiyodum yediklerimi kusuyodum. İştahsızlık canımın bişey çekmemesi falan derken 3 ayın sonunda iştahım artmasa da biraz düzelmeye mide bulantılarım azalmaya başladı. Şimdi çok zevkle yemesem de düzenli yemek yiyebiliyorum kusmuyorum çok şükür. Her besinden vitamin almaya ve canımın çektiği şeyleri yemeye çalışıyorum