Dilekkuzey Canım hic geregi yok bana suni sancı verdiler o zamanda giymedim vardı ama gerek kalmadı hastane icin olanını giydiriyorlar sonra normal dogum olmadı sezeryan olmak zorunda kaldım o zaman da giymedim normal takımlar daha rahat oluyor cünkü dikişlere falan bir zararı olmuyor ben tavsiye etmiyorum boşuna para vermişim ona 😁