Merhaba arkadaşlar. 3 aylık hamileyim. Eşim bugün Orhan Pekuz diye bi hocayı söyledi. Netten baktım ama kadın doğum doktoru mu yoksa çocuk doktoru mu anlayamadım. Kadın doğumsa daha önce doğum yapan oldu mu acaba o hocada.? Acilen bi yardım edin ya nolur 🥺