mommymon Kızlar geç döllenme dedikleri için henüz kalp atışı bile görememiştik 1 hafta sonra gidecegim ama bugün kahverengi lekelenmelerim basladi cok korkuyorum düşük mü olacak diye
Pamuksekercim mommymon cnm ya yerleşme kanaması yada düşük olabilir geçen sene hamileydim kahrevengi lekelenme geldi maalesef bebeğimi kaybettim
almakay mommymon ben 9. Haftaya kadar lekelenme görmüştüm kanama alanı varmış ve eşimle kan uyuşmazlığı varmış ondan da kaynaklı olabilirmiş iğne ve ilaç yapıldı şuan kesildi . Doktor bana kırmızıya dönerse ve sancıyla oluyorsa korkmalısın demişti endişe etme inşallah bir şey yoktur içini ferah tut
beyzaasenaa mommymon kuzum benim gebeliği öğrendiğimden beri hep lekelenmem geliyor kanama alanı olduğu için 5 tane progestan iğne vuruldum 11 haftalık oldum bugün can sıkıcı bir durum tedirgin oluyorum hep ama çok şükür bebiş sağlıklı aklına hemen kötü birşey getirme 🌸
Pamuksekercim mommymon istersen bı acile git cnm peceteye silinirken mi geliyo korkma içini ferah tut
mommymon 1melekannesi3858 evet ama.suruntu seklinde küçük bir ilcede yaşıyorum özel hastne yok devlet hastanesinin acil kadın doğumu yok malesef sabahi bekleyecegim
doduk Endişelenmeyin lütfen eğer ki ağrınız yoksa yerleşme kanamasıdır . Benim de 6+3 te oldu çok az dı bir lira kadar korktum çok ama sadece o gün ve sonraki gündü . Dikkat et yarın gidince rahatlar için . Progestan başlatır zaten
dil_n mommymon devamlı uzanın ayaklarınızın altına yastık koyun yüksekte dursun bol su için Bende de bu hafta vardı dr progestan veriyor korkacak bir şey yok sadece kan gelmesin ona dikkat edin eğilip kalkma kendini yorma şuan sadece dinlen Geçmiş olsun
kmulhim Haftamda ben de aynı şeiyi yaşadım birkaç gün üst üste oldu çok korkmuştum ama yerleşme kanaması dediler hiç kırmızıya dönmedi dönmediği sürece de sorun yok dendi. Normalmiş bazen de rahim içindeki pis kan atılırmış. Kötüyü düşünmeyin stres yapmayın. Şu an 10. Haftamdayım bi süredir progestan kullanıyorum desteklemesi adına size de onu verirler inşallah hiçbir sorun kalmaz 🙏🏼🙏🏼