Kızlar mayıs 28 de maalesef düşük yaptım 3 yıl sonunda olmuştu birdaha hamile kalır mıyım onu da mı uzun bekleyeceğim hormonlar temiz bu ay ov testi aldım başlayacağım yarın sağlıklı beslenmeye özen gösteriyorum folik asit kullanıyorum düşükten sonra ne zaman hamile kaldınız bende anne olabilecek miyim