Kızlar selam. Ssvd yapıcaktım ki hala öyle istiyorum ama 39+4 oldum dün doktorum kontrolde haftaya da gelmezse sezaryen dedi. Suyu kilosu duruşu her şeyi normal bebeğin ama riske girmek istemiyor tabi ki doktorum. Merdiven egzersiz adaçayı hurma her şeyi denedim. Çok üzülüyorum burdan sezaryen olmak istemiyorum napabilirim önerisi olan var mı