altiintop Kızlar, erken dönemdeyim ve betam yavaş ilerliyor dana önce de düşük yaptım bu arada. Daha betam 37 böyle olup yavaş ilerleyip sonra düzelen var mı? Lütfen bilgilendirin strese girdim
nnur20 ben 52 ile öğrendim sonra 87 ye cıktı 3 gün sonra 92 oldu sonra 192 ,367 bugunde alttan keseyi gördük
altiintop nnur20 canım, çarşamba 12,62 cuma 15,01 pazar 32,62 pazartesi 35,01 salı 37,62 (bazı günler art arda verdim doktor istediğinden) bir kere iğne kullandım ve günde 3 kere fitil kullanıyorum şu an hala kanamam var ama betam artıyor yavaşça
nsae nnur20 ben 40 ile öğrendim sonra 64 oldu bugün de 80 olmuş. Üçü de farklı hastenelerden ölçüldü ama yavaş gidiyor gibi umarım ben de görebilirim ve sağlıklı ilerler çok moralim bozuldu bugün 80i görünce
altiintop @“3kedili2bebekli” 3kedili2bebekli canım, çarşamba 12,62 cuma 15,01 pazar 32,62 pazartesi 35,01 salı 37,62 (bazı günler art arda verdim doktor istediğinden) bir kere iğne kullandım ve günde 3 kere fitil kullanıyorum şu an hala kanamam var ama betam artıyor yavaşça
3kedili2bebekli altiintop çok üzgünüm ama değerler çok tuhaf sadece cumadan pazara gercek oranlı bir artış olmuş 🥺
nnur20 nsae benşm sadece bi kere duraksadı sonra 3 katı ilerledi sizinki üst üste yavas ilerlemis hastane farkı vardır ama o kadar da değil :( ins sağlıklıdır ya
tupbebekannesi522 nsae son durumunuz nedir acaba bende aynı şeyi yaşıyorum farklı hastanelerde verdim betam yavaş artıyor