Mihrasina_ Bugün çok şükür gösterdi bir kızım olacak çok mutlu oldum rabbim isteyen herkese nasip etsin 💝💕 sizler ögrenebildiniz mi ? Birde değişme ihtimali var mı 16 da daha net söylerim ama yüzde 80 kız dedi
cylnboran04 Mihrasina_ insallah darisi isteyen herkeže bende henuz ogrenmedim 15 ekim insallah insallah🤲 Allahim bizede nasip Eder bu guzel duyguyu
Fatmanur_0416 Mihrasina_ bende 14 haftada öğrenmiştim kız , 16 haftaya girdim değişmedi kız net söyledi doktor
Fatmanur_0416 Superisibeyza bende kasık ağrısı alt karın ağrısı bel ağrısı çok vardı bide biraz tembelleşmiştim zaten akrabalarım tembel olduğumu görünce kız bebeğin olur demişlerdi annem de bu kadar sıkıntı çekiyorsan ağrı falan kızın olur demişti kız çocukları biraz rahatsızlık veriyormuş evet çok ağrım oldu ama çok şükür sağlıklı bir kızım olacak 🥰 sizin ağrılarınız var mı kaç haftalıksınız
Fatmanur_0416 Superisibeyza ama ben nedense onlara pek inanmadım ne hissediyorsun sen senin ne gibi belirtilerin var
eymeninannesi066 16 hafta erkek dedi doktor 🧑⚕️ ama kız olmasını isterdim sağlıklı olsunda hersey allahtan sizce degisirmi cinsiyet