Pkosluaday ben tiryakiydim 1 buçuk iki paket içiyordum hamile kalınca nasıl bıraktım ben de bilmiyorum kimse de inanmıyor bebegimi düşündüğüm için o bilinçaltıyla bıraktım 6:30 yıldır içmiyorum olumsuzluk olsa kendimi suçlayacağım için alakalı olmasa bile bu yüzden bırakmam gerektiğine inandım