Merhaba kızlar 2 hamileliğim oldu biri 2,5 aylıkken kalbi durdu biri de kimyasal gebelikti. Şuan tekrar hamileyim 5+5 doktorum kan sulandırıcı iğne verdi her gün vuruyorum. Kan sulandırıcı iğne kullanıp sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına alan var mı? İster istemez korkularım var.