Annedyebiri Kızlar 1 ekimde pik gördüm değerlendirmeye çalıştım ayın 1-2 sini şimdi testim tekrardan böyle olmaya başladı tekrar mı yumurtlayacağım anlamadı yardımcı olur musunuz ?
anlrnalbumu Annedyebiri aynı bendeki durum 1 pikti çok bel ağrım vardı adet olucam gibiyim ovulasyon yaptım yine çizgi görüyorum