Kızlar 14 haftalık oldum bugün tam artık karnım hafiften belirginleşmeye sertleşmeye başladı. Ama alt kısma dokunduğumda sertlik ve aşırı batma hissediyorum sabahtandır. Hamileliğimin başından beri hiç aşırı kasık ağrım olmadı ama bugün çok yoruyor beni sürekli bir sancıyla geziyorum. Bu normal mi bu haftalarda sizde yaşadınız mı?