Emelkcyrk Merhaba kızlar ben işim dolayısıyla hastane değiştirmek zorunda kaldım ve şimdi gittiğim hastanede doktor baktı her şeyin normal güzel dedi ama en son ki kontrole ve Happy Mom uygulamasından takip ettiğime göre 3 gün geride çıktı bebeğim sizce bu nedendir? 3-4 gün geride çıkması sıkıntı oluşturur mu ?
Emelkcyrk AlyaSu inşallah canım hareketleri falan çok güzel Maşallah ama ilk gebelik olunca çok çaresiz ve tecrübesiz hissediyorum bana dua edin lütfen sağlıklı bir bebeğim olsun 😞🙏🏻
AlyaSu Emelkcyrk inşallah canım rabbim tüm bebek bekleyenlere ve isteyenlere sağlıklı evlatlar nasip etsin 🙏