Kızlar daha önce bir düşüğüm oldu şimdi tekrar hamile kaldım bugün de doktor kontrolüne gittim 5 haftalık hamileymişim doktor her şey sağlıklı dedi az önce tuvalete gittim kan gördüm hem peçetemde hem de tuvaletin içinde böyle bir durumla karşılaşan var mı yerleşme kanaması olabilir mi?