Gamz01 Çok acil bakabilir misiniz planlı sezeryanım var haftaya 37+4 haftalığım az önce akıntı geldi fazlasıyla sonra bişeyler akmaya devam etti şuan durdu ne yapmalıyım çok korkuyorum
ipek63yldz_ Gamz01 korkmana gerek yok canım bir ped tak ıslanıyorsa 1 saat içinde suyun gelmiştir zaten idrarın geldigi zaman tutamıyorsan belki suyundur . İlk gebeligimde 37+3 ile suyumun aniden gelmesiyle dogum yaptım çok şükür bir sorun olmadı korkma yani 🤲🏻🤲🏻
Papatyaaam1 Gamz01 suyun gelır gelmez Bebıs dogmuyomus kuzum kanala gırmesi vs 8 9 saatı bulabılır demıstı bana ebe
tazecikanne_ Gamz01 bende 39+5 oldum normalde akıntım gelir ama bugün çok sıvı şekilde geldi ve birkaç kez tekrarladı suyum mu geldi anlamadım sizde tam olarak nasıl oldu akıntı mı su mu çözemiyorum
bartulies Acil hastaneye gitmelisin planlı sezeryanın varsa suyunu kontrol edip acil sezeryana alabilirler
Gamz01 Evet doğumum başlamış gece alcaklar fakat sondayı önden takıyolarmış o nasıl bir his acı veriyor mu
visnelicheescake Gamz01 Kişiden kişiye değişiyordu kuzum ama eğer takacaklarsa uyuştuktan sonra taksinlar bence .
Gamz01 tazecikanne_ uzanırken bişeyler geldi tuvalete gittim aşırı bi şekilde akıntıydı sonra kalktım bacaklarımdan sızmaya başladı zaten engel olamıyorsun akmaya sızmaya devam etti şarıl şarık değil ama baya bi akıyordu hemen geldim hastaneye doğumu başlattılar çok şükür 22.00 da doğumum gerçekleşti