Ozgektn aaa bilmiyordum...Bende 17+4 um bel fitigim var ama uzun zaman oldu ne agrisi ne sizi vardi cok sukur.Sinire vs baski yapmiyordu birazda egzersiz yapiyorum ondan diyordum.Simdi hamile.kalinca bu haftalarda bir bel agrim basladi ozellikle gece sirt ustyu yattigimda kalcama vuruyor