Regl günümde öğrendim 25 di sonra 75 oldu ama ondan sonra 2 günde bir düzgün yükselmedi. Sonuç olarak düşük oldu. Öğrendiğimden düşene kadar 2 günde bi kan verdim nerdeyse çok kötü bi süreçti. Erken öğrenmek iyi olmuyor o yüzden. Sabredin. Sonraki ay regl olmayı beklerken olmadım bi türlü doktora gittim bi baktık kese var 😂 onda da bhcg vermeden hamile olduğumu öğrendim yani beklemek daha iyi 😊