Havin49_ ValideSultan ne alaka çok saçma bence niye olmasın erkelerde bite oluyor kızlarda niye olmasın
ValideSultan Havin49_ çünkü babasının soyadını rahat alabilsin diye. Çok kadın tanıyorum 2 isimli olup çok uzun oluyor diye iki soy isim alamayan