Kızlar bugün peritanolojiye detaylı ultrason için gittim bebeğin suyunun fazla olduğunu, böbreğinde genişlik olduğunu söyledi sonra karnın çok sert alttan bakmam gerekecek eğer dikişlerinde gerilme varsa almak zorunda kalırım dedi ben çok panik oldum o an alttan baktı ve 36 mm ölçtü dikişlerin sağlam ama takip gerekiyor dedi endol ve progestan verdi. Sonra ordan çıktık özelde dikişi atan doktorumuza gittik oda herşeyin yolunda olduğunu rahim ağzımın kapalı suyumun gelmediği sürece sıkıntı olmayacağını söyledi kafam çok karıştı korkudan ağladım bu bebeğimi de kaybedeceğim diye hangisine inanacağım🥺