nnur20 keseyi 4 haftalık bu şekilde çok minik gördüm ondan 1 hafta sonra bebeği gördük çok minik şekilde kalp atışı için de 8+4 de gidip duymuştuk daha erken gitsek duyar mıydık bilmiyorum ama bilerek geç gitmeyi tercih ettik tam net duymak için siz de haftaya gidip kese durumunu görün ondan 1-2 hafta sonra kalp atışı için gidersiniz sıkıntı yoksa acele etmenize gerek yok bazen geç duyulabiliyor boşuna stres olmayın