Busra6694 Kızlar bebeğim 2 aylık aşısını olacak bı kaç kişi götürmeden ateş düşürücü ver de götür dediler daha hafif atlatıyor diye sizce öyle mi yapmalıyım
rainbowdash Busra6694 valla benim de aklım karışıyor kimi ver diyor kimi de aşıya bağışıklık kazanamaz vermemek gerek diyor ben vermedim sen de verme bence canım ama aşıdan sonra çok sıkı giydirme ateşini takip edersin zaten yükselmeye başlarsa öyle verirsin